Наукова періодика України Нова педагогічна думка


Шевченко О. 
Педагогічні умови розвитку комунікативної компетентності вчителів іноземної мови у післядипломній педагогічній освіті / О. Шевченко // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 2. - С. 235-237. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_2_69
Обгрунтовано взаємозалежність розвитку мовленнєвої компетентності в рамках мотиваційної підсистеми вчителя французької мови та відповідних педагогічних умов. Виділено складники комунікативної компетенції, зокрема: лінгвістичну, соціолінгвістичну та прагматичну. певні умови. Викладено завдання щодо формування комунікативної компетентності: стратегічна мета, лояльне та свідоме ставлення до якості мовлення, зацікавленість сучасними інноваційними прийомами навчання та виховання, спрямування професійної діяльності на розвиток та саморозвиток іншомовної мовленнєвої компетентності. Названо умови успішного протікання процесу спілкування в ході вивчення іноземної мови: готовність педагогів до навчально-виховної роботи, розвиток соціально-психологічних умінь міжособистісної взаємодії, зв'язок педагогічного процесу із педагогічним спілкуванням, проектування можливих ефективних засобів подання інформації на основі передбачення можливих наслідків її сприйняття, проектування власної виконавчої діяльності, підведення учнів до висновків, які можна зробити після подачі матеріалу, заохочення у закріпленні продуктивних дій, узагальнення ефективних впливів. Підкреслено актуальність формування у вчителя французької мови вміння розмовляти з учнями логічно, чітко, виразно, дохідливо й зрозуміло. Обоснована взаимозависимость развития речевой компетентности и соответствующих педагогических условий в рамках мотивационной подсистемы учителя французского языка. Выделены составляющие коммуникативной компетенции, в частности: лингвистическая, социолингвистическая и прагматическая. Изложены задачи по формированию коммуникативной компетентности: стратегическая цель, лояльное и сознательное отношение к качеству речи, заинтересованность современными инновационными приемами обучения и воспитания, направленность профессиональной деятельности на развитие и саморазвитие иноязычной речевой компетентности. Названы условия успешного протекания процесса общения в ходе изучения иностранного языка: готовность педагогов к воспитательной работе, развитие социально-психологических умений межличностного взаимодействия, связь педагогического процесса с педагогическим общением, проектирование возможных эффективных средств предоставления информации на основе предвидения возможных последствий ее восприятия, проектирование собственной исполнительской деятельности, подведение учащихся к выводам, которые можно сделать после подачи материала, поощрение и закрепление продуктивных действий, обобщение эффективных воздействий. Подчеркнута актуальность формирования в учителя французского языка умения разговаривать с учениками логично, четко, внятно, доходчиво и понятно.In the article the question of study of pedagogical terms of development of communicative competence of teachers of French is reflected in pislyadiplomniy education.
  Повний текст PDF - 278.074 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шевченко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шевченко О. Педагогічні умови розвитку комунікативної компетентності вчителів іноземної мови у післядипломній педагогічній освіті / О. Шевченко // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 2. - С. 235-237. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_2_69.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Шевченко Ольга Володимирівна (педагогічні науки)
  • Шевченко Олександра Віталіївна (педагогічні науки)
  • Шевченко Олег Тарасович (історичні науки)
  • Шевченко Олена Едуардівна (педагогічні науки)
  • Шевченко Олена Петрівна (педагогічні науки)
  • Шевченко Олена Миколаївна (педагогічні науки)
  • Шевченко Ольга Миколаївна (психологічні науки)
  • Шевченко Оксана Анатоліївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського