Наукова періодика України | Нова педагогічна думка | ||
Цимбалюк І. Концептуальні засади розвитку системи неперервної, випереджувальної післядипломної педагогічної освіти як складової неперервності розвитку особистості / І. Цимбалюк // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 2. - С. 231-234. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_2_68 Обгрунтувано концептуальні засади розвитку системи неперервної випереджувальної післядипломної педагогічної освіти як складової неперервності розвитку особистості. Визначено її завдання: спроба виявити актуальний смисл концепції неперервної освіти; розкриття її історичних, соціокультурних й педагогічних засад. Сформульовано низку відмінностей неперервної та традиційної освіти: прискорення темпів освоєння засобів і методів суспільного виробництва, форм його організації; постійне оновлення прикладних знань, необхідність підтримувати на потрібному рівні здатність виконувати складні професійні функції, оперативно враховувати зміни соціальної практики; не лише інститут передавання досвіду, а й перебудови та розвитку; неперервна освіта як педагогічна система має сприяти цілеспрямованому, різнобічному розвитку особистості та змінюватися залежно від освітніх потреб; у методологічному плані підвищення кваліфікації є однією зі складових проблеми неперервності розвитку особистості.Обоснованы концептуальные основы развития системы непрерывного опережающего последипломного педагогического образования как составляющей непрерывности развития личности. Определены ее задачи: выявление актуального смысла концепции непрерывного образования, раскрытие ее исторических, социокультурных и педагогических основ. Сформулирован ряд различий непрерывного и традиционного образования: ускорение темпов освоения средств и методов общественного производства, форм его организации; постоянное обновление прикладных знаний, необходимость поддерживать на нужном уровне способность выполнять сложные профессиональные функции, оперативно учитывать изменения социальной практики; непрерывное образование как педагогическая система должно способствовать целенаправленному, разностороннему развитию личности и изменяться в зависимости от образовательных потребностей; в методологическом плане повышение квалификации является одной из составляющих проблемы непрерывности развития личности.The article highlights the results of a theoretical study of the conceptual foundations of the system of continuous proactively Postgraduate Education as part of continuity of personality. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Цимбалюк І. Концептуальні засади розвитку системи неперервної, випереджувальної післядипломної педагогічної освіти як складової неперервності розвитку особистості / І. Цимбалюк // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 2. - С. 231-234. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_2_68. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |