Наукова періодика України Нова педагогічна думка


Крутова Н. 
Використання технології синквейнів у процесі розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності слухачів курсів підвищення кваліфікації / Н. Крутова // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 2. - С. 194-197. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_2_58
На прикладі використання технології синквейнів на курсах підвищення кваліфікації (вчителі математики) на базі Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти простежено здатність слухачів узагальнювати потік інформації, викладати свої ідеї з модуля “Інформаційно-комунікаційні технології”, передбачати свої можливості щодо використання інформаційно-комунікаційних технологій. Узагальнено відповіді вчителів на питання: як можна охарактеризувати інформаційно-комунікаційну компетентність (ІКК) за допомогою технології синквейну: більшістю респондентів визначено компетентність як корисну, захоплюючу, повчальну тощо. З точки зору дій інформаційно-комунікаційну компетентність розуміють як можливість вдосконалення, забезпечення та акумуляції знань. З допомогою синквейну визначено ставлення вчителів до розвитку ІКК, що впливає на позитивну мотивацію для підвищення кваліфікації; розвиток професійних навичок. Резюмовано, що слухачі на емоційно-образному рівні приходять до висновку, що інформаційно-комунікаційна компетентність – це професійність, прорив, досвід, грамотність, здатність до роботи, творчість тощо.На примере использования технологии синквейнов на курсах повышения квалификации (учителя математики) на базе Ровенского областного института последипломного педагогического образования прослежена способность слушателей обобщать поток информации, излагать свои идеи по модулю “Информационно-коммуникационные технологи”, предусматривать свои возможности по использованию информационно-коммуникационных технологий. Обобщены ответы учителей на вопрос: как можно охарактеризовать информационно-коммуникационную компетентность (ИКК) с помощью технологии синквейна: большинством респондентов определена компетентность как полезная, увлекательная, поучительная и др. С точки зрения действий информационно-коммуникационную компетентность понимают как возможность совершенствования, обеспечения и аккумуляции, знаний. С помощью синквейна определено отношение учителей к развитию ИКК, что влияет на положительную мотивацию для повышения квалификации, развитие профессиональных навыков. Резюмировано, что слушатели на эмоционально-образном уровне приходят к выводу, что информационно-коммуникационная компетентность - это профессионализм, прорыв, опыт, грамотность, способность к работе, творчество и т.д.The article deals with the use of cinquain technology in the development of information and communication competence of training course participants as one of the mechanisms for innovative anticipation and provision of forward-looking postgraduate education.
  Повний текст PDF - 334.973 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Крутова Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Крутова Н. Використання технології синквейнів у процесі розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності слухачів курсів підвищення кваліфікації / Н. Крутова // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 2. - С. 194-197. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_2_58.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Крутова Наталія Іванівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського