Наукова періодика України Нова педагогічна думка


Вознюк А. 
Особливості використання кейс-методу для розв’язання управлінських проблем керівниками освітніх організацій у системі післядипломної педагогічної освіти / А. Вознюк // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 2. - С. 173-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_2_52
Визначено сутність та методологічно-дидактичні особливості застосування кейс-методу. Розкрито специфіку його використання для вирішення управлінських проблем керівниками освітніх організацій у системі післядипломної педагогічної освіти. Висвітлено досвід апробації п’яти кейсів, розроблених у Сумському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти: побудова моделі професіограми педагогічного працівника, визначення оптимальних джерел інформації для здійснення цього підбору, розвиток умінь керівників освітніх організацій здійснювати професійну адаптацію педагогічних працівників, вдосконалення вмінь керівників освітніх організацій проводити оцінювання педагогічних працівників, вдосконалення їх вмінь проводити професійне навчання через здатність створювати програму неперервного професійного навчання, розвиток умінь здійснювати особистісно-професійне зростання педагогічних працівників через здатність розробляти програму означеного зростання з урахуванням набутих компетенцій. Виокремлено три етапи роботи над кейсом: організаційний, що передбачає визначення теми, мети та основних завдань кейса; практичний, що грунтується на вивченні та обговоренні управлінської ситуації в кожній підгрупі; презентація модератором результату роботи підгрупи; заключний, який має на меті загальне обговорення результатів кожної з підгруп. Определены сущность и методологически-дидактические особенности применения кейс-метода. Раскрыта специфика его использования для решения управленческих проблем руководителями образовательных организаций в системе последипломного педагогического образования. Освещен опыт апробации пяти кейсов, разработанных в Сумском областном институте последипломного педагогического образования: построение модели профессиограммы педагога, определение оптимальных источников информации для осуществления этого подбора, развитие умений руководителей образовательных организаций осуществлять профессиональную адаптацию педагогических работников, совершенствование умений руководителей образовательных организаций проводить оценивание педагогических работников, совершенствование их умений проводить профессиональное обучение, развитие умений осуществлять личностно-профессиональный рост педагогов через способность разрабатывать программу указанного роста с учетом приобретенных компетенций. Выделены три этапа работы над кейсом: организационный; практический; презентация модератором результата работы подгруппы.The article deals content, features and functions of case method. The main task is to use case. The present content of five cases for the development of practical skills and improve the professional experience of the director of educational institutions in the management educators. The three stages of work on casey: organizational, practical, final. A working rules for casey.
  Повний текст PDF - 308.502 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Вознюк А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Вознюк А. Особливості використання кейс-методу для розв’язання управлінських проблем керівниками освітніх організацій у системі післядипломної педагогічної освіти / А. Вознюк // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 2. - С. 173-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_2_52.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Вознюк Олександр Васильович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського