Наукова періодика України Нова педагогічна думка


Гавлітіна Т. 
Концептуальні ідеї випереджувальної післядипломної освіти / Т. Гавлітіна // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 2. - С. 149-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_2_46
Виокремлено наступні види стратегій розвитку післядипломної освіти в Рівненському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти: коорпоративну, що визначає загальний план управління диверсифікацією послуг підвищення кваліфікації працівників різних галузей; ділову, яка зосереджена на управлінні діяльністю щодо надання послуг із підвищення кваліфікації, перепідготовки за інтегрованими чи суміжними спеціальностями та досягнення ділових переваг надання таких послуг для різних галузей; функціональну, яка конкретизує підходи до управління різними структурами підвищення кваліфікації й післядипломної освіти. Відповідно до умов входження в європейське співтовариство визначено стратегію післядипломної освіти в Україні: внутрішнє та зовнішнє зростання, що відбувається за рахунок інтеграції послуг та злиття капіталовкладень між різноманітними видами професійної діяльності. Сформульовано наукову концепцію переорієнтації діяльності РОІППО для реалізації нової системи безперервного навчання педагогічних і керівних кадрів: підвищення вимог до професійної підготовки та поступова зміна програм професійного навчання.Выделены следующие виды стратегий развития последипломного образования в Ровенском областном институте последипломного педагогического образования: корпоративная, деловая, функциональная. В контексте вхождения в европейское сообщество определена стратегия последипломного образования в Украине: внутренний и внешний рост, что происходит за счет интеграции услуг слияния капиталовложений между различными видами профессиональной деятельности. Сформулирована научная концепция переориентации деятельности РОИППО для реализации новой системы непрерывного обучения педагогических и руководящих кадров: повышение требований к профессиональной подготовке, постепенное изменение программ профессионального обучения.The paper attempts to ground theoretically the ways of advanced postgraduate education, the modernization approaches of postgraduate education in the context of sustainable development and the necessity of strategic changes in postgraduate education, pedagogical forecasting and professional growth of personnel in the system of postgraduate teacher education.
  Повний текст PDF - 311.741 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гавлітіна Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гавлітіна Т. Концептуальні ідеї випереджувальної післядипломної освіти / Т. Гавлітіна // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 2. - С. 149-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_2_46.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Гавлітіна Тетяна Миколаївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського