Наукова періодика України Нова педагогічна думка


Михальчук Н. 
Ефективність комунікативно зорієнтованого навчання підлітків іноземній мові / Н. Михальчук // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 2. - С. 126-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_2_39
Описано принципи комунікативно зорієнтованого навчання школярів іноземної мови. Окреслено позитивні сторони комунікативно зорієнтованого навчання. Уточнено зміст поняття “педагогічно регульована читацька діяльність”. Охарактеризовано процес квазіспілкування учнів із літературним твором, опис особливостей розуміння підлітками літературного твору, Виокремлено компоненти читацької діяльності підлітків: когнітивний, комунікативний, суб’єктно-орієнтований. Зясовано структурні підсистеми цих компонентів. Визначено три основні компоненти діяльності школярів із читання літературних творів, які базуються на: мотивації діяльності читання літературних творів, розвитку власного бачення особистістю своєї позиції щодо прочитаного літературного твору на рівні формування „особистісних смислів”, здатності до привнесення свого особистісного смислу в трактування тексту, здатності до сприйняття точки зору іншого суб’єкта спілкування щодо прочитаного літературного твору, можливості до перевтілення власного розуміння літературного твору в художню структуру. Розглянуто види діалогізму. Описаны принципы коммуникативно-ориентированного обучения школьников иностранному языку. Определены положительные стороны этого обучения. Уточнено содержание понятия "педагогически регулируемая читательская деятельность". Охарактеризован процесс квазиобщения учащихся с литературным произведением; описаны особенности понимания подростками литературного произведения. Выделены компоненты читательской деятельности подростков: когнитивный, коммуникативный, субъектно-ориентированный. Выяснены структурные подсистемы этих компонентов. Определены три основных компонента деятельности школьников по чтению литературных произведений, основанных на: мотивации деятельности чтения литературных произведений, развитии собственного видения личностью своей позиции относительно прочитанного литературного произведения на уровне формирования "личностных смыслов", способности к привнесению своего личностного смысла в трактовку текста, способности к восприятию точки зрения другого субъекта общения прочитанного литературного произведения, возможности к перевоплощению собственного понимания литературного произведения в художественную структуру. In this article the principles of communicative studying of English of schoolchildren were shown; the positive sides of communicative studying of English were described; the process of pupils’ communication with fiction was characterized; the peculiarities of teenagers’ understanding of fiction were shown; the definition “pedagogically regulated reading activity” was proposed; the components of reading activity and the kinds of dialogisms which are effective means of communicative studying of English in contemporary schools were given up.
  Повний текст PDF - 351.779 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Михальчук Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Михальчук Н. Ефективність комунікативно зорієнтованого навчання підлітків іноземній мові / Н. Михальчук // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 2. - С. 126-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_2_39.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського