Наукова періодика України Нова педагогічна думка


Кунцевич С. 
Профессионализация как определяющий принцип преподавания на продвинутом этапе языкового образования / С. Кунцевич // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 2. - С. 117-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_2_37
Розглянуто досвід роботи з формування професійних якостей майбутніх викладачів іноземних мов на кафедрі стилістики англійської мови Мінського державного лінгвістичного університету (МДЛУ), зокрема під час вивчення "Мови професійного спілкування", що дозволяє успішно організовувати педагогічне спілкування на уроці іноземної мови. Узагальнено практичні розробки професійно-орієнтованого викладання на старших курсах цього лінгвістичного ВНЗ. Виділено завдання, що стоять перед викладачами цього курсу: уточнення понять, професійна компетентність, професіоналізація і профорієнтаційна діяльність, рефлексивне викладання (reflective teaching), підтримка зворотного письмового зв'язку (written feedback) з учнями. Складено і оформлено матеріали, що відповідають двом рубрикам: перша рубрика – Jointly constructed knowledge – містить знання, сконструйовані спільними зусиллями; друга рубрика – Managing errors – націлено на профілактику найбільш типових помилок, відзначених в письмових відповідях студентів. Висвітлено форми позааудиторної профорієнтаційної роботи з дисциплін кафедри стілістіки: конкурс професійної читання та літературного перекладу, брейн-ринг з проблем країнознавства і регіонознавства серед груп відповідної спеціалізації, участь членів дев'яти успішно функціонуючих студентських наукових гуртків в Днях науки МДЛУ.Рассмотрен опыт работы по формированию профессиональных качеств будущих преподавателей иностранных языков на кафедре стилистики английского языка Минского государственного лингвистического университета (МГЛУ), в частности при изучении дисциплины "Языки профессионального общения", что позволяет успешно организовывать педагогическое общение на уроке иностранного языка. Обобщены практические разработки профессионально-ориентированного преподавания на старших курсах данного лингвистического университета. Выделены Задачи, стоящие перед преподавателями этого курса: уточнение понятий, профессиональная компетентность, профессионализация и профориентационная деятельность, рефлексивное преподавания (reflective teaching), поддержка обратной письменного связи (written feedback) с учениками. Составлены и оформлены материалы, соответствующие двум рубрикам: первая рубрика - Jointly constructed knowledge - содержит знания, сконструированные совместными усилиями; вторая рубрика - Managing errors - нацелена на профилактику наиболее типичных ошибок, отмеченных в письменных ответах студентов. Освещены формы внеаудиторной профориентационной работы по дисциплинам кафедры стилистикы: конкурс профессионального чтения и литературного перевода, брейн-ринг по проблемам страноведения и регионоведения среди групп соответствующей специализации; участие членов девяти успешно функционирующих студенческих научных кружков в Днях науки МГЛУ.The article centres upon the notion of professionalization, understood as the basic principle of teaching advanced students receiving a linguistic education. The author describes the activities aimed at mouldering professional competences of the graduate students being educated at a pedagogical faculty of the leading linguistic school of the Republic of Belarus – that is Minsk State Linguistic University for which the researcher works.
  Повний текст PDF - 454.095 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кунцевич С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кунцевич С. Профессионализация как определяющий принцип преподавания на продвинутом этапе языкового образования / С. Кунцевич // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 2. - С. 117-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_2_37.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського