Наукова періодика України Нова педагогічна думка


Бенещук Р. 
Висвітлення проблеми художньо-естетичного виховання молодших школярів засобами хореографії у працях 1950-1990 років / Р. Бенещук // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 2. - С. 99-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_2_31
На основі історико-педагогічного аналізу проблеми художньо-естетичного виховання молодших школярів засобами хореографії у працях 1950 - 1990 рр. виявлено, що у досліджуваний період хореографічна діяльність стала предметом уваги багатьох вітчизняних і зарубіжних фахівців. Пріоритетне значення надавалося вивченню народної сценічної хореографії, а також ролі та місця хореографічного мистецтва в естетичному вихованні молодших школярів. Визнано доцільним поглиблене вивчення стану обраної тематики у науковій літературі зазначеного періоду, адже нові умови суспільно-політичного життя країни дозволяють зібрати та проаналізувати значно більшу кількість необхідної інформації. Визначено сутність хореографії в системі художньо-естетичного виховання молодших школярів, яка полягає у відтворенні та інтерпретації танцювально-рухової активності й формуванні системи знань, розвитку емоцій, почуттів, творчого мислення, гармонійної особистості, удосконаленні фізичної культури.На основании историко-педагогического анализа проблемы художественно-эстетического воспитания младших школьников средствами хореографии в трудах 1950 - 1990 гг. выявлено, что в исследуемый период хореографическая деятельность стала предметом внимания многих отечественных и зарубежных специалистов. Приоритетное значение придавалось изучению вопроса народной сценической хореографии, а также роли и места хореографического искусства в эстетическом воспитании младших школьников. Признано целесообразным углубленное изучение состояния избранной тематики в научной литературе указанного периода, поскольку новые условия общественно-политической жизни страны позволяют собрать и проанализировать значительно большее количество необходимой информации. Определена сущность хореографии в системе художественно-эстетического воспитания младших школьников, которая заключается в воспроизведении и интерпретации танцевально-двигательной активности и формировании системы знаний, развитии эмоций, чувств, творческого мышления, гармоничной личности, совершенствовании физической культуры.This article analyzes the state of the historiography of the problem of artistic and aesthetic education of primary school children by means of choreography in the works 1950-1990's. Considered the national level study of art, including choreography, chosen period, expression of interest professionals to educational activities with children of primary school age, especially their aesthetic education means choreography.
  Повний текст PDF - 283.583 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бенещук Р.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бенещук Р. Висвітлення проблеми художньо-естетичного виховання молодших школярів засобами хореографії у працях 1950-1990 років / Р. Бенещук // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 2. - С. 99-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_2_31.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського