Наукова періодика України Нова педагогічна думка


Ковальський Р. 
Напрями вдосконалення підготовки майбутнього вчителя музики до керування учнівським естрадно-інструментальним колективом / Р. Ковальський // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 2. - С. 96-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_2_30
Обгрунтовано напрями підготовки майбутнього вчителя музики з урахуванням його професійної діяльності з учнівським естрадно-інструментальним колективом. Названо причини низької музичної підготовки учнівських естрадних колективів: недосконалість педагогічної підготовки студентів; неврахування специфіки діяльності керівника естрадно-інструментального колективу при складанні лекційних курсів та програм, які надавали б комплекс педагогічних знань і навичок роботи з дітьми різних вікових груп; відсутність розробленої практики, спрямованої на набуття професійних умінь; недостатня спрямованість навчального закладу на підготовку таких фахівців. Визначено основні структурні компоненти педагогічної діяльності керівника учнівського естрадно-інструментального колективу. Констатовано необхідність дотримання комплексу наступних педагогічних умов: забезпечення студентів психолого-педагогічними, методичними, музично-теоретичними знаннями щодо специфіки роботи керівника естрадно-інструментального колективу, залучення студентів до науково-дослідної роботи над проблемами дитячого інструментального виконавства, забезпечення дидактично обґрунтованої послідовності навчання та формування навичок педагогічного керівництва творчим колективом.Обоснованы направления подготовки будущего учителя музыки с учетом его профессиональной деятельности с ученическим эстрадно-инструментальным коллективом. Названы причины низкой музыкальной подготовки ученических эстрадных коллективов: несовершенство педагогической подготовки студентов; неучет специфики деятельности руководителя эстрадно-инструментального коллектива при составлении лекционных курсов и программ, которые давали бы комплекс педагогических знаний и навыков работы с детьми разных возрастных групп; отсутствие разработанной практики, направленной на приобретение профессиональных умений; недостаточная направленность учебного заведения на подготовку таких специалистов. Определены основные структурные компоненты педагогической деятельности руководителя ученического эстрадно-инструментального коллектива. Констатирована необходимость соблюдения комплекса следующих педагогических условий: обеспечение студентов психолого-педагогическими, методическими, музыкально-теоретическими знаниями о специфике работы руководителя эстрадно-инструментального коллектива, привлечение студентов к научно-исследовательской работы над проблемами детского инструментального исполнительства, обеспечение дидактически обоснованной последовательности обучения и формирования навыков педагогического руководства творческим коллективом.This article examines the areas of training future music teacher considering future creative activity of pupils, variety and instrumental group; specificity of the head of the team.
  Повний текст PDF - 284.822 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ковальський Р.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ковальський Р. Напрями вдосконалення підготовки майбутнього вчителя музики до керування учнівським естрадно-інструментальним колективом / Р. Ковальський // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 2. - С. 96-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_2_30.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Ковальський Роман Іванович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського