Наукова періодика України Нова педагогічна думка


Олексін Ю. 
Удосконалення професійного розвитку слухачів курсів у контексті нових форм і методів освіти дорослих / Ю. Олексін, З. Філіппова // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 2. - С. 6-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_2_3
Висвітлено пріоритетні напрями навчання впродовж життя, які реалізуються в Рівненському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти (РОІППО): постійне оновлення змісту навчально-виховного процесу; поява нових педагогічних ідей, підходів; зростання обсягу науково-методичної інформації. Охарактеризовано складові навчальної та методичної діяльності РОІППО: випереджувальна освіта для сталого і стабільного розвитку українського суспільства, стандартизація змісту освіти на основі компетентнісного підходу до особистісно розвивальної діяльності педагога та учня, методологічні позиції акмеології, андрагогіки, аксіології в освіті, нові ідеї адаптивного, адміністративного управління освітньою організацією та самоменеджмент педпрацівника, інтеграція природничої, фізико-математичної, технологічної, суспільно-гуманітарної освіти, факторно-критеріальне моделювання розвитку освіти та моніторингові дослідження її якості;реалізація завдань інклюзивної, профільної, компетентнісної освіти, створення та використання систем інформаційно-комп’ютерного забезпечення освіти. Виокремлено системний, диференційований, інформаційний, діяльнісний, технологічний та компетентнісний підходи до навчальної роботи на курсах підвищення кваліфікації. Освещены приоритетные направления обучения в течение жизни, реализующиеся в Ровенском областном институте последипломного педагогического образования (РОИППО), в частности: постоянное обновление содержания учебно-воспитательного процесса, появление новых педагогических идей, подходов, рост объема научно-методической информации. Охарактеризованы составляющие учебной и методической деятельности РОИППО: опережающее образование для устойчивого и стабильного развития украинского общества, стандартизация содержания образования на основе компетентностного подхода к личностно развивающей деятельности педагога и ученика, методологические позиции акмеологии, андрагогики, аксиологии в образовании, новые идеи адаптивного, административного управления образовательной организацией и личный менеджмент педработника, интеграция естественного, физико-математического, технологического, общественно-гуманитарного образования, факторно-критериальное моделирование развития образования и мониторинговые исследования его качества, реализация задач инклюзивного, профильного, компетентностного образования, создание и использование систем информационно-компьютерного обеспечения образования. Выделены системный, дифференцированный, информационный, деятельностный, технологический и компетентностный подходы к учебной работе на курсах повышения квалификации.This paper examines the problem of improving the professional development of trainees Rivne Regional Institute of Postgraduate Education in the context of new forms and methods of adult education. Presented system works to enhance the learning process.
  Повний текст PDF - 395.088 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Олексін Ю.
  • Філіппова З.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Олексін Ю. Удосконалення професійного розвитку слухачів курсів у контексті нових форм і методів освіти дорослих / Ю. Олексін, З. Філіппова // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 2. - С. 6-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_2_3.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Олексін Юрій Петрович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського