Наукова періодика України Нова педагогічна думка


Турчик І. 
Фізичне виховання у шкільній освіті Італії / І. Турчик // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 2. - С. 82-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_2_25
Висвітлено особливості викладання фізичного виховання в шкільній системі освіти Італії в початковій та середній школах. Зазначено, що діти з обмеженими можливостями навчаються разом з усіма, наповнюваність класів в італійських державних школах є більшою у порівнянні з приватними школами; атестат про завершення (diploma di licenza elementare), що дозволяє продовжити навчання на наступному етапі, мають право видавати лише державні школи. Обґрунтовано важливе завдання фізичного виховання в Італії – залучення дітей з особливими потребами до спільних занять зі здоровими дітьми. Констатовано ефективність впровадження ідей інтегрованого та інклюзивного навчання в італійській системі виховання серед інших європейських країн, оскільки саме в Італіі інтегративне та інклюзивне навчання визнано найприйнятнішою для неповносправних дітей формою здобуття освіти. Виокремлено розбіжності у викладанні фізичної культури в Італії та Україні.Освещены особенности преподавания физического воспитания в школьной системе образования Италии в начальной и средней школах. Отмечено, что дети с ограниченными возможностями учатся вместе со всеми, наполняемость классов в итальянских государственных школах является большей по сравнению с частными школами; аттестат о завершении (diploma di licenza elementare), что позволяет продолжить обучение на следующем этапе, имеют право выдавать только государственные школы. Обоснована важная задача физического воспитания в Италии – привлечение детей с особыми потребностями к совместным занятиям со здоровыми детьми. Констатирована эффективность внедрения идей интегрированного и инклюзивного обучения в итальянской системе воспитания среди других европейских стран, поскольку именно в Италии интегративное и инклюзивное обучение признано приемлемой для детей с формой получения образования. Выделены различия в преподавании физической культуры в Италии и Украине.This article is devoted to the study of places and features of the subject physical education in school education in Italy. Elucidated the goals, objectives, content and characteristics of each stage of evaluation studies. Confirmed that the important task of physical education in Italy is the involvement of children with special needs to the joint sessions with healthy children.
  Повний текст PDF - 299.906 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Турчик І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Турчик І. Фізичне виховання у шкільній освіті Італії / І. Турчик // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 2. - С. 82-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_2_25.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського