Наукова періодика України Нова педагогічна думка


Полуян О. 
Еволюція змісту освіти у початкових школах Великобританії / О. Полуян // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 2. - С. 3-5. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_2_2
Досліджено основні напрями розвитку освіти у початкових школах Великобританії середини ХІХ – ХХ ст., зокрема вказано, що однією з основних проблем при визначенні змісту освіти в школах досліджуваної ланки освіти є вибір системи цінностей, в основу якої покладено ідею щодо формування в учнів ціннісних орієнтацій. Виокремлено такі цінності освіти: особисті цінності взаємовідносин з іншими людьми, цінності суспільства, навколишнього середовища. Конкретизовано зміст освіти в початковій школі, в основі якого такі принципи: ознайомлення учнів із широкими можливостями діяльності, збалансованість навчальних планів і програм, важливість змісту освіти для самих учнів, поглиблена диференціація навчання. Окреслено педагогічні завдання, зміст, форми та методи навчально-виховної діяльності учнів початкової школи Великобританії; з’ясовано пріоритетні методи, підходи щодо навчально-виховної діяльності учнів початкової школи. Сформульовано рекомендації щодо врахування британського досвіду в шкільній практиці початкової школи України. Исследованы основные тенденции развития содержания образования начальной школы Великобритании середины XIX – ХХ ст., указано, что одной из основных проблем при определении содержания образования в школах исследуемой категории является выбор системы ценностей, в основу которой положена идея о формировании в учащихся необходимых ценностных ориентаций. Ввиду этого, выделены следующие ценности образования: собственные, ценности взаимоотношений с другими людьми, ценности общества, окружающей среды. Конкретизировано содержание образования в начальной школе, в основу которого положены следующие принципы: ознакомление учащихся с широкими возможностями деятельности, сбалансированность учебных планов и программ, важность содержания образования для самих учащихся, углубленная дифференциация обучения. Определены педагогические задачи, содержание, формы и методы учебно-воспитательной деятельности учащихся начальной школы Великобритании; выяснены ведущие методы, подходы к учебно-воспитательной деятельности учащихся начальной школы. Сформулированы рекомендации по учету британского опыта в школьной практике начальной школы Украины.The article deals with the main trends in the development of educational content in Great Britain primary school mid-nineteenth and twentieth centuries; рedagogical objectives, content, forms and methods of educational activities of pupils are defined with the aim of targeting the Ukrainian education to European standards.
  Повний текст PDF - 314.232 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Полуян О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Полуян О. Еволюція змісту освіти у початкових школах Великобританії / О. Полуян // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 2. - С. 3-5. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_2_2.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського