Наукова періодика України | Нова педагогічна думка | ||
Покришень Д. Творчі дослідницькі завдання з інформаційних технологій / Д. Покришень // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 2. - С. 30-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_2_10 Розглянуто шляхи розвитку творчих здібностей із використанням інформаційних технологій засобами програмування; наведено приклади творчих дослідницьких завдань та критерії їх оцінювання. Проаналізовано структурні компоненти блогу “Розвиток творчої дитини”: сайти підтримки творчості, інтернет-ресурси з інформатики, спеціалізовані інтернет-сайти дитячої літератури, освітньо-інформаційні ресурси, інтернет-сайти бібліотек та електронних бібліотек, інтернет-сайти музеїв та картинних галерей України. Визначено критерії оцінювання: історія розвитку технології, її актуальність, можливі сфери застосування, графічно-схематичне зображення побудови мережі, огляд апаратного та програмного забезпечення технології, таблиця приблизної вартості побудови мережі, порівняння цієї технології з альтернативними, перспективи використання та висновки. Виокремлено основні напрями використання дослідницьких завдань, які розроблено для студентів третього курсу підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня “Бакалавр” за напрямом 0502 “Менеджмент” під час розрахунково-графічної роботи з нормативної дисципліни “Комп’ютерні мережі і телекомунікації“.Рассмотрены пути развития творческих способностей с использованием информационных технологий средствами программирования; приведены примеры творческих исследовательских задач и критерии их оценивания. Проанализированы структурные компоненты блога "Развитие творческой ребенка": сайты поддержки творчества, интернет-ресурсы по информатике, специализированные интернет-сайты детской литературы, образовательно-информационные ресурсы, интернет-сайты библиотек и электронных библиотек, интернет-сайты музеев и картинных галерей Украины. Определены критерии оценки: история развития технологии, ее актуальность, возможные сферы применения, графически-схематическое изображение построения сети, обзор аппаратного и программного обеспечения технологии, таблица приблизительной стоимости построения сети, сравнение данной технологии с альтернативными, перспективы использования и выводы. Выделены основные направления использования исследовательских задач, разработанных для студентов третьего курса подготовки специалистов образовательно-квалификационного уровня "Бакалавр" по направлению 0502 "Менеджмент" при расчетно-графической работе по нормативной дисциплине "Компьютерные сети и телекоммуникации". Констатирована необходимость переосмысления целей и содержания методических систем обучения информационным дисциплинам в средней и высшей школе.Problem diagnosis and creative development of the child remains today. The solution which is possible due to creative research tasks of interest between students and the achievements of modern computer technology, redirection of thinking to release creativity and generate new ideas. To achieve this target student annual republican Olympiads, various competitions and tournaments. But their methodology and criteria of evaluation did not reveal and demonstrate creativity. A research problem in information technologies and their evaluation. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Покришень Д. Творчі дослідницькі завдання з інформаційних технологій / Д. Покришень // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 2. - С. 30-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_2_10.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |