Наукова періодика України Нова педагогічна думка


Кучерявий А. 
Структура системи управління самостійною навчальною діяльністю майбутніх юристів / А. Кучерявий // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 1. - С. 19-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_1_6
Розглянуто проблему потенціалу та можливостей системи управління самостійною навчальною діяльністю студентів юридичних спеціальностей. Досліджено дві групи підсистем управління: перша група (змістовна, наукова, методична, організаційна, матеріально-технічна та виконавська) об’єднана за ознакою спільної функціональної спрямованості суб’єктів управління, друга група (ректорат – (факультет, кафедра), деканат – (кафедра, студент), кафедра – студент та студент – студент) – за наявністю взаємодії між суб’єктами управління у процесі виконання власних функцій. Вивчено зміст кожної підсистеми і зроблено висновок, що кожна з них може функціонувати окремо, але відсутність будь-якої з них робить неефективною загальну систему управління. Рассмотрена проблема потенциала и возможностей системы управления самостоятельной учебной деятельностью студентов юридических специальностей. Исследованы две группы подсистем управления: первая группа подсистемы объединена по признаку общей функциональной направленности субъектов управления (содержательная, научная, методическая, организационная, материально-техническая и исполнительная), а вторая группа рассмотрена в контексте наличия взаимодействия между субъектами управления при выполнении собственных функций (ректорат – (факультет, кафедра), деканат – (кафедра, студент), кафедра – студент и студент – студент). Изучено содержание каждой подсистемы и сделан вывод о том, что каждая из них может функционировать отдельно, но отсутствие любой из них делает неэффективной общую систему управления. The problem of the capacity and capability of the control system of independent educational activity of students of legal specialties. Studied two groups of control subsystems: the first group (informative, scientific, methodical, organizational, logistical and executive) combined on the basis of common functional areas of management subjects, the second group (“rector – (faculty, department)”, “deanery–(Dept. student)”, “department – student” and “student – student”) – the presence of interaction between actors in the performance management of their own functions. The content of each subsystem and concluded that each of them can function separately, but the absence of any of them makes the overall control system ineffective.
  Повний текст PDF - 280.49 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кучерявий А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кучерявий А. Структура системи управління самостійною навчальною діяльністю майбутніх юристів / А. Кучерявий // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 1. - С. 19-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_1_6.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Кучерявий Андрій Олександрович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського