Наукова періодика України Нова педагогічна думка


Ворон О. 
Педагогічні умови формування ціннісних орієнтацій школярів у сучасному інформаційному суспільстві / О. Ворон // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 1. - С. 174-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_1_55
Розглянуто педагогічні умови формування ціннісних орієнтацій школярів у сучасному інформаційному суспільстві. Цінності конкретної особистості (ціннісні орієнтації) визначено як систему поглядів, відносин і позицій особистості щодо значущих для неї об’єктів, мети діяльності. Зазначено, що ціннісні орієнтації є стрижнем особистості, впливають на спрямованість та зміст соціальної активності, дають сенс та напрям суспільній позиції, зумовлюють поведінку та вчинки людини. Охарактеризовано педагогічні умови формування ціннісних орієнтацій школярів в інформаційному суспільстві. Підкреслено, що у формуванні ціннісних орієнтацій школяра всі форми впливу поєднуються за трьома напрямами, які реалізуються через безпосереднє соціальне оточення, безпосереднє одержання інформації та особистий досвід. Зроблено висновок, що формування ціннісних орієнтацій школярів у сучасному суспільстві – важливий фактор інформаційної культури і перспективний регулятор їх соціального розвитку. Через засвоєння учнівською молоддю справжніх цінностей та соціально важливої інформації досягається цілеспрямоване формування її суспільно значущих властивостей, мотивованого рівня соціалізації.Рассмотрены педагогические условия формирования ценностных ориентаций школьников в современном информационном обществе. Ценности конкретной личности (ценностные ориентации) определены как система взглядов, отношений и позиций личности по значимым для нее объектам, цели деятельности. Указано, что ценностные ориентации являются стержнем личности и влияют на направленность и содержание социальной активности, дают смысл и направление общественной позиции, обусловливают поведение и поступки человека. Определены педагогические условия формирования ценностных ориентаций школьников в информационном обществе. Подчеркнуто, что в формировании ценностных ориентаций школьника все формы воздействия сочетаются по трем направлениям, которые реализуются через непосредственное социальное окружение, непосредственное получение информации и личный опыт. Сделан вывод о том, что формирование ценностных ориентаций школьников в современном обществе – это важный фактор информационной культуры и перспективный регулятор их социального развития. Через усвоение учащейся молодежью настоящих ценностей и социально важной информации достигается целенаправленное формирование ее общественно значимых свойств и мотивированного уровня социализации. Considered pedagogical conditions of formation of valuable orientations of schoolchildren in the modern information society. Values of a particular person (value orientation) are defined as a system of beliefs, attitudes and positions on important personality for her objects, business purposes. Indicated that the value orientations are the core of the personality and influence the direction and content of social activity, give meaning and direction to social position, are responsible for the behavior and actions of a person. It’s considered the pedagogical conditions of formation of valuable orientations of schoolboys in the information society. Pointed out that in the formation of value orientations schoolboy all forms of influence are combined in three areas, which are realized through direct social environment, immediate information and personal experience. It is concluded that the formation of value orientations students in today’s society – an important factor in information culture and perspective control their social development. It’s considered through the assimilation of young students these values and socially important information, thus achieving the targeted formation of its socially significant properties and motivated level of socialization.
  Повний текст PDF - 307.145 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ворон О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ворон О. Педагогічні умови формування ціннісних орієнтацій школярів у сучасному інформаційному суспільстві / О. Ворон // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 1. - С. 174-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_1_55.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Ворон Ольга Григорівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського