Наукова періодика України | Нова педагогічна думка | ||
Кричфалушій М. Гендерні особливості розвитку сили волі у студентів-першокурсників / М. Кричфалушій, Л. Гнітецький // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 1. - С. 120-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_1_39 Надано результати дослідження гендерних особливостей розвитку сили волі у студентів-першокурсників – майбутніх учителів фізичної культури в контексті сучасних соціально-економічних відносин, проведеного на базі Інституту фізичної культури та здоров’я Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Розвиток сили волі представлено як процес виховання в людини певного ставлення до суб’єктивних труднощів, що виникають на шляху досягнення мети діяльності, здатність вибірково, точно та вчасно їх долати. З’ясовано, що розвиток сили волі в юнаків і дівчат відбувається нерівномірно, більшість опитаних студентів першого курсу мають “середню” силу волі. Відмінності в самооцінці вияву сили волі в опитаних юнаків і дівчат першого курсу не зафіксовано.Даны результаты исследования гендерных особенностей развития силы воли у студентов-первокурсников – будущих учителей физической культуры в контексе современных социально-экономических отношений, проведенного на базе Института физической культуры и здоровья Восточноевропейского национального университета имени Леси Украинки. Развитие силы воли представлено как процесс воспитания в человеке определенного отношения к субъективным трудностям, возникающим на пути достижения цели деятельности, способность выборочно, точно и своевременно их преодолевать. Выяснено, что развитие силы воли у юношей и девушек происходит неравномерно, большинство опрошенных студентов первого курса имеют “среднюю” силу воли. Различия в самооценке проявления силы воли у опрошенных юношей и девушек первого курса не зафиксированы. The results of research gender-sensitive development of willpower in the first-year students – future teachers of physical culture through the prism of contemporary socio-economic relations, conducted at the Institute of Physical Education and Health East European National University named after Lesya Ukrainka. The development of willpower is represented as a process of education in relation to particular person subjective difficulties encountered in achieving the purpose of the activity, the ability to selectively, accurately and in a timely manner to overcome them. It was found that the development of willpower in boys and girls is uneven; the majority of first year students are “average” willpower. Differences in self-esteem manifestation of willpower in the surveyed boys and girls the first year are not fixed. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кричфалушій М. Гендерні особливості розвитку сили волі у студентів-першокурсників / М. Кричфалушій, Л. Гнітецький // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 1. - С. 120-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_1_39. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |