Наукова періодика України Нова педагогічна думка


Люшин М. 
Понятійна система дослідження проблеми реалізації релігієзнавчої складової змісту всесвітньої історії на уроках у 6-7 класах загальноосвітніх шкіл / М. Люшин // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 3. - С. 87-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_3_27
У ході дослідження проблеми ефективної реалізації релігієзнавчої складової змісту всесвітньої історії на уроках у VI - VII класах загальноосвітніх шкіл поглиблено основні поняття і терміни, за допомогою яких може бути вирішена зазначена науково-методична проблема. З метою подальшого використання проаналізовані й уточнені основні поняття згруповано в зображену у вигляді схеми понятійну систему дослідження відповідно до їх взаємодії та логічного обсягу. Встановлено, що ключове поняття «методичні засади реалізації релігієзнавчої складової змісту всесвітньої історії у VI - VII класах» визначається сукупністю умов, мети, змісту, форм, методів, технологій і засобів, що покладені в основу компетентнісно орієнтованої навчально-методичної діяльності вчителя в курсі історії стародавнього світу та історії середніх віків у VI - VII класах.В ходе исследования проблемы эффективной реализации религиоведческой составляющей содержания всемирной истории на уроках в VI - VII классах общеобразовательных школ углублены основные понятия и термины, с помощью которых может быть решена указанная научно-методическая проблема. С целью дальнейшего использования проанализированные и уточненные основные понятия сгруппированы в изображенную в виде схемы понятийную систему исследования соответственно их взаимодействию и логическому объему. Установлено, что ключевое понятие «методические основы реализации религиоведческой составляющей содержания всемирной истории в VI - VII классах» определяется совокупностью условий, цели, содержания, форм, методов, технологий и средств, которые положены в основу компетентностно ориентированной учебно-методической деятельности учителя в курсе истории древнего мира и истории средних веков.The paper analyzes the basic concepts of the theological component content of world history in the classroom in grades VI - VII schools. All concepts are combined by the author in the conceptual system, it was determined that the methodological basis of the theological content component of world history in grades VI - VII — a set of conditions, objectives, content, forms, methods, techniques and tools that form the basis of competence-oriented teaching methods of teachers in the course of the history of the ancient world and history of the Middle Ages.
  Повний текст PDF - 503.684 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Люшин М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Люшин М. Понятійна система дослідження проблеми реалізації релігієзнавчої складової змісту всесвітньої історії на уроках у 6-7 класах загальноосвітніх шкіл / М. Люшин // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 3. - С. 87-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_3_27.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Люшин Микола Олександрович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського