Наукова періодика України | Нова педагогічна думка | ||
Химинець В. Інноваційна парадигма в системі післядипломної педагогічної освіти / В. Химинець // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 2. - С. 20-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_2_7 Теоретично обгрунтовано нове змістове наповнення феномену "післядипломна освіта" в контексті впровадження в едукаційний простір України концепції "Освіта впродовж усього життя". Названо та охарактеризовано елементи системи післядипломної освіти: спеціалізація, стажування, підвищення кваліфікації, перепідготовка педагогічних кадрів. Визначено основні шляхи модернізації системи підвищення кваліфікації педагогічних кадрів: розширення інтелектуальної обізнаності, оновлення раніше отриманих знань з дисциплін психолого-педагогічного циклу, вивчення нових технологій організації педагогічної взаємодії, впровадження передового педагогічного досвіду. Виокремлено основні завдання післядипломної освіти в контексті реалізації ціннісно-культурологічної парадигми особистісно-зорієнтованої післядипломної освіти: підвищення професійної кваліфікації педагогів, ознайомлення педагогів-практиків з досягненнями методики навчання, поглиблення знань з конкретних дисциплін у вчителів-предметників, розробка стандартів, підручників, програм, організація науково-практичних конференцій і семінарів.Теоретически обосновано новое содержательное наполнение феномена "последипломное образование" в контексте внедрения в эдукационное пространство Украины концепции "Образование в течение всей жизни". Названы и охарактеризованы элементы системы последипломного образования: специализация, стажировка, повышение квалификации, переподготовка педагогических кадров. Отмечены основные пути модернизации системы повышения квалификации педагогических кадров: расширение интеллектуальной осведомленности, обновления ранее полученных знаний дисциплин психолого-педагогического цикла, изучение новых технологий организации педагогического взаимодействия, внедрение передового педагогического опыта. Определены основные задачи последипломного образования в контексте реализации ценностно-культурологической парадигмы личностно-ориентированного последипломного образования: повышение профессиональной квалификации педагогов, ознакомление педагогов-практиков с достижениями методики обучения, углубление знаний по конкретным дисциплинам у учителей-предметников, разработка стандартов, учебников, программ, организация научно-практических конференций и семинаров.This paper draws on the idea that modern education should, first of all, educate a personality to live, i.e. to form his/her own position and vision in life, to be demanding towards yourself and be able to tolerate others, as to be able to act with a view to attaining the goal. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Химинець В. Інноваційна парадигма в системі післядипломної педагогічної освіти / В. Химинець // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 2. - С. 20-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_2_7. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |