Наукова періодика України Нова педагогічна думка


Балалаєва О. 
Історико-педагогічний аналіз розвитку методики викладання латини у ВНЗ на межі ХХ-ХХІ ст. / О. Балалаєва // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 2. - С. 89-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_2_24
Проаналізовано історико-педагогічні аспекти проблеми викладання латини в українських і російських ВНЗ у кінці XX – на початку XXI ст. Зроблено спробу систематизувати інформаційні джерела з історії методики викладання латинської мови у вітчизняній вищій професійній школі. Розглянуто основні етапи формування навчально-методичної бази досліджуваної дисципліни. Констатовано, що на сучасному етапі розвитку вітчизняної вищої школи існує диспропорція між процесами створення навчально-методичної літератури з латинської мови і наукового обґрунтування дидактичних принципів викладання латини. Наведено огляд сучасних навчальних видань з латинської мови для ВНЗ у вітчизняному педагогічному дискурсі.Проанализированы историко-педагогические аспекты проблемы преподавания латыни в украинских и российских ВУЗ в конце XX - начале XXI ст. Сделана попытка систематизировать информационные источники по истории методики преподавания латинского языка в отечественной высшей профессиональной школе. Рассмотрены основные этапы формирования учебно-методической базы изучаемой дисциплины. Констатировано, что на современном этапе развития отечественной высшей школы существует диспропорция между процессами создания учебно-методической литературы с латинского языка и научного обоснования дидактических принципов преподавания латыни. Приведен обзор современных учебных изданий по латинскому языку для ВУЗ отечественном педагогическом дискурсе.The problem of development of Latin teaching methods in Ukrainian and Russian higher educational establishments at the turn of XX– XXI centuries is considered in historical and pedagogical context. Attempt to systematize the information of the history of Latin teaching methodology in the national higher professional education is made for the first time. Main stages in the formation of educational and methodological basis of this subject for the faculties of natural science are studied; the review of modern Latin textbooks for institutes of higher education is made.
  Повний текст PDF - 345.316 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Балалаєва О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Балалаєва О. Історико-педагогічний аналіз розвитку методики викладання латини у ВНЗ на межі ХХ-ХХІ ст. / О. Балалаєва // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 2. - С. 89-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_2_24.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Балалаєва Олена Юріївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського