Наукова періодика України Нова педагогічна думка


Черуха Н. 
Особистісно зорієнтований підхід у навчанні іноземній мові у групах з неоднорідним складом студентів / Н. Черуха // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 2. - С. 83-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_2_22
Проаналізовано кореляційні зв’язки між темпом формування іншомовних мовленнєвих навичок та віковими особливостями особистості, особливостями сприймання, увагою, пам’яттю та мовленням. Виокремлено дві групи факторів вибору і компонування вправ для навчання іноземної мови: підбір вправ, що підтримують мотивацію студентів, наявність необхідних вмінь для виконання завдань, можливість засвоїти навчальний матеріал за певний проміжок часу, рівень володіння мовленнєвими уміннями та прогнозування досягнення оволодіння мовою певного рівня, відповідність лінгвістичних знань студентів рівню виконання завдання, впевненість у власних знаннях. Особливу увагу приділено покроковому виконанню завдань, необхідності взаємодопомоги викладача та інших студентів, встановленню темпоральних рамок.Прослежены корреляционные связи между темпом формирования иноязычных речевых навыков и возрастными особенностями восприятия, внимания, памяти и речи. Выделены две группы факторов выбора и компоновки упражнений для обучения иностранному языку: подбор упражнений, поддерживающих мотивацию студентов, наличие необходимых умений для выполнения задач, возможность усвоить учебный материал за определенный промежуток времени, уровень владения речевыми умениями и прогнозирование достижения овладения языком определенного уровня. Особое внимание уделено формированию необходимых лингвистических знаний студентов, необходимого уровня выполнения задачи, уверенности в собственных знаниях. Обоснована необходимость пошагового выполнения задачи, помощи преподавателя и других студентов при их выполнении, установлены темпоральные рамки.The ways of implementation of internal differentiation at foreign language lessons are considered in the article. The influence of the secular peculiarities on the development of foreign speech is explored. The factors which influence at the choice and composition of exercises in teaching foreign language are analyzed.
  Повний текст PDF - 264.618 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Черуха Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Черуха Н. Особистісно зорієнтований підхід у навчанні іноземній мові у групах з неоднорідним складом студентів / Н. Черуха // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 2. - С. 83-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_2_22.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського