Наукова періодика України Нова педагогічна думка


Бордюк В. 
Психолого-педагогічні особливості професійного розвитку майбутнього документознавця / В. Бордюк // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 2. - С. 35-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_2_11
На основі принципів гуманістичної психології розглянуто алгоритм розвитку особистості в контексті досягнення професіоналізму, викладено та охарактеризовано основні структурні блоки досягнення професіоналізму: особистісна спрямованість, узгодженість середовищ, формування творчого середовища, кожному з яких відповідають відповідні підсистемні показники та характеристики. Розроблено модель підготовки професіонала-документознавця під час навчання у ВНЗ, в структурі якої виділено чотири складові: знання з предметної галузі, когнітивні уміння та навички з предметної галузі, психологічна готовність до професійної діяльності. Розглянуто псевдогенез становлення типів буття людини, в якому визначено ієрархію рівнів: природний, життєдіяльнісний, соціодинамічний, соціокультурний, діяльнісний, культурний, духовний та формування відповідних їм особистісних умінь: аналітичних, прогностичних, проективних та рефлексивних.На основании принципов гуманистической психологии рассмотрен алгоритм развития личности в контексте достижения профессионализма, изложены и охарактеризованы основные структурные блоки достижения профессионализма: личностная направленность, формирование творческой среды, каждому из которых соответствуют соответствующие подсистемные показатели и характеристики. Разработана модель подготовки специалиста-документоведа во время учебы в ВУЗ, в структуре которой выделены четыре составляющие: знание предметной области, когнитивные умения и навыки в предметной области, психологическая готовность к профессиональной деятельности. Представлен псевдогенез становления типов бытия человека, в котором определена иерархия уровней: природный, жиизнедеятельный, социодинамический, социокультурный, деятельностный, культурный, духовный, а также формирование соответствующих им личностных умений: аналитических, прогностических, проективных и рефлексивных.The features of professional development of future students are examined in the article. The basis terms of achievement of professionalism personality are analyzed. The basic component trainings of students are exposed in the institute of higher Psychological readiness to professional activity is analyzed from positions of life of man.
  Повний текст PDF - 385.237 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бордюк В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бордюк В. Психолого-педагогічні особливості професійного розвитку майбутнього документознавця / В. Бордюк // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 2. - С. 35-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_2_11.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Бордюк Володимир Миколайович (1982–) (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського