Наукова періодика України Нова педагогічна думка


Костюкова Т. 
Аналогія як метод формування у студентів продуктивно – творчого мислення / Т. Костюкова, В. Cівак // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 1.1. - С. 277. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_1_73
Обґрунтовано використання міждисциплінарного підходу в навчальному процесі як одного з методів аналізу складних явищ, що вивчаються різними дисциплінами. З метою формування у студентів міждисциплінарного продуктивно-творчого мислення запропоновано застосовувати метод аналогій як один із евристичних методів наукового дослідження для вивчення різноманітних наукових проблем. Розглянуто приклади стимулювання у студентів самостійного творчого мислення за допомогою застосування аналогій. Підкреслено, що використання методу аналогій у навчальному процесі студентами підвищує ефективність організації інформації та допомагає у формуванні власної гіпотези та висновку, а також поліпшує керування розумовою діяльністю студентів.Обосновано использование междисциплинарного подхода в учебном процессе как одного из методов анализа сложных явлений, изучаемых различными дисциплинами. С целью формирования у студентов междисциплинарного продуктивно-творческого мышления предложено применять метод аналогий как один из эвристических методов научного исследования для изучения различных научных проблем. Рассмотрены примеры стимулирования у студентов самостоятельного творческого мышления с помощью применения аналогий. Подчеркнуто, что использование метода аналогий в учебном процессе студентами повышает эффективность организации информации и помогает в формировании собственной гипотезы и вывода, а также улучшает управление умственной деятельностью студентов.Analogy as a method of forming the students' productive and creative thinking
  Повний текст PDF - 294.678 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Костюкова Т.
  • Cівак В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Костюкова Т. Аналогія як метод формування у студентів продуктивно – творчого мислення / Т. Костюкова, В. Cівак // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 1.1. - С. 277. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_1_73.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського