Наукова періодика України Нова педагогічна думка


Козяр М. 
Наскрізна графічна підготовка майбутнього фахівця технічної галузі: проблеми, перспективи / М. Козяр // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 1.1. - С. 163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_1_43
Порушено питання забезпечення належного рівня графічної освіти майбутніх фахівців технічної галузі. Висвітлено проблеми формування графічних знань. Досліджено та на конкретному прикладі продемонстровано один із підходів до удосконалення графічної підготовки технічного фахівця – застосування сучасних інформаційних технологій на базі САПР. Схематично відображено етапи навчання дисциплін графічного спрямування, а також історію розробки програмних графічних пакетів САПР для автоматизації робочого місця інженера-конструктора. За результатами проведеного експерименту з оцінювання ефективності методів, засобів і форм організації графічної підготовки майбутніх інженерів з використанням 3D проектування зроблено висновок, що створення та впровадження у навчальний процес ВНЗ науково обґрунтованого інтегрованого спецкурсу на основі 3D моделювання забезпечує покращання викладання та засвоєння предметів різних циклів під час підготовки майбутніх фахівців.Подняты вопросы обеспечения надлежащего уровня графического образования будущих специалистов технической сферы. Освещены проблемы формирования графических знаний. Исследован и на конкретном примере продемонстрирован один из подходов к совершенствованию графической подготовки технического специалиста – применение современных информационных технологий на базе САПР. Схематически отражены этапы обучения дисциплинам графического направления, а также история разработки программных графических пакетов САПР для автоматизации рабочего места инженера-конструктора. По результатам проведенного эксперимента по оценке эффективности методов, средств и форм организации графической подготовки будущих инженеров с использованием 3D проектирования сделан вывод, что создание и внедрение в учебный процесс ВУЗ научно обоснованного интегрированного спецкурса на основе 3D моделирования обеспечивает улучшение преподавания и усвоения предметов различных циклов при подготовке будущих специалистов.The question of perfection of graphic training of future specialists rises in the article. The problems of forming of graphic knowledge are considered. Research results are presented.
  Повний текст PDF - 417.939 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Козяр М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Козяр М. Наскрізна графічна підготовка майбутнього фахівця технічної галузі: проблеми, перспективи / М. Козяр // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 1.1. - С. 163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_1_43.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Козяр Михайло Миколайович (педагогічні науки)
  • Козяр Микола Миколайович (1957–) (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського