Наукова періодика України | Нова педагогічна думка | ||
Мачинська Н. Впровадження ступеневої підготовки майбутніх фахівців в умовах вищої школи: досвід Російської Федерації / Н. Мачинська // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 1.1. - С. 96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_1_23 Висвітлено досвід Російської Федерації з проблеми впровадження ступеневої підготовки майбутніх фахівців у ВНЗ у контексті Болонського процесу. Розкрито історичні передумови виникнення та використання термінів «бакалавр», «магістр», «доктор» у системі вищої освіти. Проаналізовано окремі нормативно-правові акти РФ стосовно запровадження ступеневої підготовки фахівців у практику роботи ВНЗ та охарактеризовано встановлені законодавством РФ рівні вищої професійної освіти. Зазначено, що досвід російських ВНЗ щодо переходу на нову систему підготовки кадрів заслуговує на увагу не тільки з боку науково-педагогічних працівників, але й представників влади.Освещен опыт Российской Федерации по проблеме внедрения ступенчатой подготовки будущих специалистов в ВУЗ в контексте Болонского процесса. Раскрыты исторические предпосылки возникновения и использования терминов «бакалавр», «магистр», «доктор» в европейской системе образования. Проанализированы отдельные нормативно-правовые акты РФ по внедрению ступенчатой подготовки специалистов в практику работы ВУЗ и охарактеризованы установленные законодательством РФ уровни высшего профессионального образования. Отмечено, что опыт российских ВУЗ по переходу на новую систему подготовки кадров заслуживает внимания не только со стороны научно-педагогических работников, но и представителей власти.The articled the experience of speed training of future professionals in higher education in the context of the Bologna process, the author analyzed the historical conditions of using and the etymology of the terms «bachelor», «master», «doctor» for referring of the respective levels of education. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мачинська Н. Впровадження ступеневої підготовки майбутніх фахівців в умовах вищої школи: досвід Російської Федерації / Н. Мачинська // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 1.1. - С. 96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_1_23.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |