Наукова періодика України Нова педагогічна думка


Пікула М. 
Система ступеневої професійної освіти в навчально-методичних комплексах: деякі аспекти функціонування / М. Пікула // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 1.1. - С. 91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_1_21
У контексті вирішення проблемних питань, що виникли у сфері професійної освіти, розглянуто освітньо-кваліфікаційні рівні вітчизняних освітніх закладів, які здійснюють професійну підготовку фахівців. Висвітлено процеси організації ступеневої освіти шляхом інтеграції рівнів професійної освіти через створення навчальних комплексів, визначено цілі та основні завдання їх функціонування. Наведено дані порівняльного дослідження якісних показників засвоєння знань з навчальної дисципліни «Основи технології виробництва і ремонту автомобілів» студентами Національного університету водного господарства і природокористування, що закінчили технікум і ЗОШ. Зроблено висновок, що результати функціонування комплексів типу «Технікум (коледж) – ВНЗ» свідчать про ефективність ступеневої професійної підготовки фахівців.В контексте решения проблемных вопросов, возникших в сфере профессионального образования, рассмотрены образовательно-квалификационные уровни отечественных образовательных учреждений, осуществляющих профессиональную подготовку специалистов. Освещены процессы организации многоуровневого образования путем интеграции уровней профессионального образования через создание учебных комплексов, определены цели и основные задачи их функционирования. Представлены данные сравнительного исследования качественных показателей усвоения знаний по дисциплине «Основы технологии производства и ремонта автомобилей» студентами Национального университета водного хозяйства и природопользования, которые окончили техникум и ООШ. Сделан вывод, что результаты функционирования комплексов типа «Техникум (колледж) – ВУЗ» свидетельствуют об эффективности ступенчатой профессиональной подготовки специалистов.The question of the functioning of vocational education with educational systems, the results of a comparative study of the level of learning material with discipline «Fundamentals of technology and repair automobiles» by the students of the National University of Water Management and Nature Resources User, who graduated college and school.
  Повний текст PDF - 287.899 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Пікула М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Пікула М. Система ступеневої професійної освіти в навчально-методичних комплексах: деякі аспекти функціонування / М. Пікула // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 1.1. - С. 91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_1_21.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського