Наукова періодика України Нова педагогічна думка


Каньковський І. 
Ієрархія компетенцій як основа визначення наступності змісту підготовки інженера-педагога / І. Каньковський // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 1.1. - С. 86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_1_20
Актуалізовано вирішення задачі розробки компетентнісної моделі підготовки фахівців у ВНЗ. Викладено різні підходи до трактування поняття «компетенція». Використовуючи спосіб визначення компетенцій, що ґрунтується на виконанні виробничої діяльності, та модель діяльності інженера-педагога, встановлено перелік компетенцій майбутнього фахівця. За допомогою графометричного методу показано роль і місце кожної із компетенцій в процесі підготовки інженера-педагога. Визначено та у вигляді схеми наведено ієрархію компетенцій інженера-педагога. Зроблено висновок, що зміст підготовки інженера-педагога на освітньо-кваліфікаційному рівні «бакалавр» повинен забезпечити формування ключових і спеціальних компетенцій базисного і основного рівнів, а на освітньо-кваліфікаційному рівні «спеціаліст» («магістр») – компетенцій акумулятивного рівня.Актуализировано решение задачи разработки компетентностной модели подготовки специалистов в ВУЗ. Изложены различные подходы к трактовке понятия «компетенция». Используя способ определения компетенций, основанный на выполнении производственной деятельности, и модель деятельности инженера-педагога, установлен перечень компетенций будущего специалиста. С помощью графометрического метода показано роль и место каждой из компетенций в процессе подготовки инженера-педагога. Установлена и в виде схемы приведена иерархия компетенций инженера-педагога. Сделан вывод, что содержание подготовки инженера-педагога на образовательно-квалификационном уровне «бакалавр» должно обеспечить формирование ключевых и специальных компетенций базисного и основного уровней, а на образовательно-квалификационном уровне «специалист» («магистр») – компетенций аккумулятивного уровня.The approaches concerning the determination of the competencies list, the variant of the defining of their hierarchy and grounds of content succession of their training have been investigated in the following article.
  Повний текст PDF - 507.808 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Каньковський І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Каньковський І. Ієрархія компетенцій як основа визначення наступності змісту підготовки інженера-педагога / І. Каньковський // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 1.1. - С. 86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_1_20.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Каньковський Ігор Євгенійович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського