Наукова періодика України Нова педагогічна думка


Костюкова О. 
Безперервність розвитку економічної культури особистості у системі освіти / О. Костюкова // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 1.2. - С. 123-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_1.2_34
Висвітлено проблему економічної культури у сучасному контексті. Економічну культуру розглянуто як комплекс уявлень, переконань, звичок, стереотипів поведінки, які реалізуються в економічній сфері суспільства і пов’язані з економічною діяльністю. Описано важливі чинники формування економічної культури – економічне виховання та економічну освіту. Із врахуванням основних аспектів філософії культури та економічної діяльності людини, відзначено, що економічна культура охоплює такі властивості індивіда, як підприємливість, економність, обачність, вміння швидко і оперативно реагувати на зміну зовнішніх обставин. Виділено рівні розвитку та дослідження економічної культури особистості у системі освіти. Особливу увагу приділено необхідності керівника навчального закладу бути «homo economicus». Зроблено висновок, що в особистості економічна культура виявляється через внутрішні психолого-економічні властивості та реалізується через ставлення до економічної реальності у суспільстві. Підкреслено, що формування економічної культури людини починається з народження, а її розвиток відбувається протягом життя. Встановлено, що вікові обмеження для формування та розвитку економічної культури людини відсутні.Рассмотрено проблема экономической культуры в современном контексте. Экономическая культура представлена как комплекс представлений, убеждений, привычек, стереотипов поведения, которые реализуются в экономической сфере общества и связаны с экономической деятельностью. Описаны важные факторы формирования экономической культуры - экономическое воспитание и экономическое образование. С учетом основных аспектов философии культуры и экономической деятельности человека отмечено, что экономическая культура охватывает такие свойства индивида, как предприимчивость, экономность, расчетливость, умение быстро и оперативно реагировать на изменение внешних обстоятельств. Выделены уровни развития и исследования экономической культуры личности в системе образования. Особое внимание уделено необходимости руководителя учебного заведения быть «homo economicus». Сделан вывод, что в личности экономическая культура проявляется через внутренние психолого-экономические свойства и реализуется через отношение к экономической реальности в обществе. Подчеркнуто, что формирование экономической культуры человека начинается с рождения, а ее развитие происходит в течение жизни. Установлено, что возрастные ограничения для формирования и развития экономической культуры человека отсутствуют.Сonsidered the problem of economic culture in a modern context . Presented economic culture is represented as a set of ideas , beliefs , habits, and behaviors that are implemented in the economic sphere of society and related economic activities. Described the important factors of economic culture - economic education and economic education. With regard to the main aspects of the philosophy of culture and human economic activity, noted that economic culture embraces individual properties such as enterprise, frugality, thrift, the ability to quickly and efficiently respond to changing external circumstances. Allocated levels of economic development and culture of the individual studies in the education system. Particular attention is paid to the need to be the head of the institution «homo economicus». Inferred that the individual economic culture manifests itself through internal psychological - economic attributes and implemented through its relation to economic reality in society. Emphasized that the formation of economic human culture begins at birth , and its development occurs throughout life. Found that the age limit for the formation and development of the economic culture humans.
  Повний текст PDF - 310.107 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Костюкова О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Костюкова О. Безперервність розвитку економічної культури особистості у системі освіти / О. Костюкова // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 1.2. - С. 123-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_1.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського