Наукова періодика України Нова педагогічна думка


Ковшун Н. 
Забезпечення наступності освіти при вивченні проектного менеджменту / Н. Ковшун, О. Левун // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 1.2. - С. 112-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_1.2_30
Розглянуто актуальність вивчення особливостей проектного менеджменту в системі післядипломної освіти. Враховано специфіку набутих знань з управління проектами при отриманні базової технічної освіти. Охарактеризовано особливості масштабних державних проектів та специфіку визначення їх доцільності. Перелічено основні завдання управління проектами – вибір проекту, визначення його мети, обґрунтування, структуризація, визначення фінансових потреб та джерел фінансування, підготовка та підписання угод, контроль виконання проекту, управління проектними ризиками, оцінка проекту. Позначено три блоки проектного менеджменту – стратегічне управління проектом (управління системою цілей), оперативне управління проектом (управління системою діяльності) та інструментальне управління проектом (управління діючою системою). Виокремлено специфічні особливості великих державних проектів, які є базисною ланкою структурних радикальних змін у народному господарстві країни. Підкреслено, що сучасний фахівець-менеджер повинен володіти не лише відомими світовими та вітчизняними методиками, але й вміти виявити їх недоліки та розробити власні пропозиції щодо їх удосконалення у тій чи іншій ситуації.Рассмотрена актуальность изучения особенностей проектного менеджмента в системе последипломного образования. Учтена специфика приобретенных знаний по управлению проектами при получении базового технического образования. Охарактеризованы особенности масштабных государственных проектов и специфика определения их целесообразности. Перечислены основные задачи управления проектами - выбор проекта, определение его цели, обоснование, структуризация, определение финансовых потребностей и источников финансирования, подготовка и подписание соглашений, контроль выполнения проекта, управление проектными рисками, оценка проекта. Обозначены три блока проектного менеджмента - стратегическое управление проектом (управление системой целей), оперативное управление проектом (управление системой деятельности) и инструментальное управление проектом (управление действующей системой). Выделены специфические особенности крупных государственных проектов, которые являются базисной звеном структурных радикальных изменений в народном хозяйстве страны. Подчеркнуто, что современный специалист- менеджер должен обладать не только известными мировыми и отечественными методиками, но и уметь выявить их недостатки и разработать собственные предложения по их усовершенствованию в той или иной ситуации.Discussed the relevance of studying the features of project management in the system of postgraduate education. Into account the specificity of the knowledge of project management in the preparation of basic and technical education. Characterized especially large-scale government projects and determine the specificity of their appropriateness. The main tasks of project management - project selection , definition of its purpose, rationale, structuring, identifying financing needs and sources of financing, preparation and signing of agreements, monitoring of project implementation, project risk management , project evaluation. Indicated three blocks of project management - strategic project management (system management purposes), operational management of the project (system management activities) and project management tool (management operating system). Allocated specific features of major public projects, which are the basic structural element of radical changes in the national economy. Emphasized that modern specialist manager should possess not only known world and domestic techniques but also be able to identify their weaknesses and develop their own suggestions for improvement in any given situation.
  Повний текст PDF - 290.376 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ковшун Н.
  • Левун О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ковшун Н. Забезпечення наступності освіти при вивченні проектного менеджменту / Н. Ковшун, О. Левун // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 1.2. - С. 112-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_1.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Ковшун Наталія Едуардівна (1970–) (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського