Наукова періодика України Нова педагогічна думка


Гаєвська С. 
Інтегративний характер філософського знання в контексті нової парадигми освіти / С. Гаєвська // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 1.2. - С. 49-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_1.2_13
Проаналізовано роль філософії в системі вищої освіти та філософського знання в контексті соціокультурних вимог та викликів, що визначають формування цінностей нової парадигми освіти. Наголошено, що в ситуації кризи і девальвації моральних цінностей важливим є врахування надбань позитивного соціокультурного досвіду, засвоєння світової філософської думки на основі культурних традицій народу та запитів і викликів сучасного розвитку суспільства, узгодження процесів освіти і соціалізації особистості.Проанализирована роль философии в системе высшего образования и философского знания в контексте социокультурных требований и вызовов, определяющих формирование ценностей новой парадигмы образования. Отмечено, что в ситуации кризиса и девальвации моральных ценностей важно учитывать достижения позитивного социокультурного опыта, усвоения мировой философской мысли на основе культурных традиций народа и запросов и вызовов современного развития общества, согласования процессов образования и социализации личности.Analyzed the role of philosophy in higher education and philosophical knowledge in the context of social and cultural requirements and challenges that determine the formation of values ​​of a new paradigm of education. Noted that in a situation of crisis and devaluation of moral values ​​is important to consider the positive achievements of the socio-cultural experience, assimilation of world philosophy based on the cultural traditions of the people and the demands and challenges of the modern development of society, the coordination processes of formation and socialization.
  Повний текст PDF - 276.158 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гаєвська С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гаєвська С. Інтегративний характер філософського знання в контексті нової парадигми освіти / С. Гаєвська // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 1.2. - С. 49-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_1.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського