Бондарець Б. Б. 
Соціальний вплив реклами на масову аудиторію / Б. Б. Бондарець // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили]. Сер. : Соціологія. - 2011. - Т. 156, Вип. 144. - С. 57-60 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchdusoc_2011_156_144_14
  Повний текст PDF - 399.566 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бондарець Б.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бондарець Б. Б. Соціальний вплив реклами на масову аудиторію / Б. Б. Бондарець // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили]. Сер. : Соціологія. - 2011. - Т. 156, Вип. 144. - С. 57-60 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchdusoc_2011_156_144_14.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського