Наукова періодика України Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]


Нестер Л. М. 
Мова бренду як вияв "ідентичності" у суспільстві споживання (на основі роману К. Крахта "Фазерланд") / Л. М. Нестер // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Серія : Філологія. Літературознавство. - 2015. - Т. 259, Вип. 247. - С. 131-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchdufl_2015_259_247_26
  Повний текст PDF - 464.169 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Нестер Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Нестер Л. М. Мова бренду як вияв "ідентичності" у суспільстві споживання (на основі роману К. Крахта "Фазерланд") / Л. М. Нестер // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Серія : Філологія. Літературознавство. - 2015. - Т. 259, Вип. 247. - С. 131-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchdufl_2015_259_247_26.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського