Наукова періодика України | Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"] | ||
Нестер Л. М. Мова бренду як вияв "ідентичності" у суспільстві споживання (на основі роману К. Крахта "Фазерланд") / Л. М. Нестер // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Серія : Філологія. Літературознавство. - 2015. - Т. 259, Вип. 247. - С. 131-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchdufl_2015_259_247_26 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Нестер Л. М. Мова бренду як вияв "ідентичності" у суспільстві споживання (на основі роману К. Крахта "Фазерланд") / Л. М. Нестер // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Серія : Філологія. Літературознавство. - 2015. - Т. 259, Вип. 247. - С. 131-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchdufl_2015_259_247_26. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |