Наукова періодика України | Нова філологія | ||
Петрова Г. Л. Особливості рекламного тексту друкованої та телевізійної реклами продуктів харчування (на матеріалі української, англійської та новогрецької мов) / Г. Л. Петрова // Нова філологія. - 2014. - № 67. - С. 118-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Novfil_2014_67_26 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Петрова Г. Л. Особливості рекламного тексту друкованої та телевізійної реклами продуктів харчування (на матеріалі української, англійської та новогрецької мов) / Г. Л. Петрова // Нова філологія. - 2014. - № 67. - С. 118-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Novfil_2014_67_26.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |