Наукова періодика України Нова філологія


Велика І. О. 
Базові семантичні компоненти рекламного дискурсу (на матеріалі німецької мови) / І. О. Велика // Нова філологія. - 2014. - № 63. - С. 123-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Novfil_2014_63_25
  Повний текст PDF - 445.015 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Велика І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Велика І. О. Базові семантичні компоненти рекламного дискурсу (на матеріалі німецької мови) / І. О. Велика // Нова філологія. - 2014. - № 63. - С. 123-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Novfil_2014_63_25.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Велика Ірина Олегівна (філологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського