Наукова періодика України | Нова філологія | ||
Макєдонова О. Д. До характеристики слогана як основного компоненту англомовного рекламного дискурсу / О. Д. Макєдонова // Нова філологія. - 2011. - № 45. - С. 80-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Novfil_2011_45_23 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Макєдонова О. Д. До характеристики слогана як основного компоненту англомовного рекламного дискурсу / О. Д. Макєдонова // Нова філологія. - 2011. - № 45. - С. 80-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Novfil_2011_45_23.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |