Наукова періодика України Нова парадигма


Согорін А. 
Становлення теорії реклами в рамках соціологічного наукового дискурсу / А. Согорін // Нова парадигма. - 2015. - Вип. 127. - С. 174-184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nopa_2015_127_19
  Повний текст PDF - 464.759 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Согорін А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Согорін А. Становлення теорії реклами в рамках соціологічного наукового дискурсу / А. Согорін // Нова парадигма. - 2015. - Вип. 127. - С. 174-184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nopa_2015_127_19.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Согорін Андрій Анатолійович (соціологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського