Наукова періодика України Нова парадигма


Гончаров В. І. 
Інформатизація управління розвитком освіти / В. І. Гончаров // Нова парадигма. - 2012. - Вип. 112. - С. 36-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nopa_2012_112_7
Розглянуто проблему інформатизації освіти в цілому й навчальних закладів зокрема. Акцентовано увагу на проблемах, які виникають в процесі інформатизації освіти. Відзначено, що інтегровані корпоративні системи містять низку основних модулів, які сполучаються між собою. Робота таких інтегрованих систем потребує організації автоматизованих робочих місць (АРМ): ректора, проректора, бухгалтерів, спеціалістів відділів, бібліотеки та ін. Доведено, що ці АРМ потрібні і для організації роботи внутрішньої вузівської мережі, яка є наступним кроком в процесах інформатизації освіти. Звернено увагу на комплекс споріднених проблем, серед яких - відсутність єдиного підходу в обгрунтуванні та формуванні напрямів застосування інформаційно-комп'ютерних технологій для вдосконалення системотвірних елементів освітньої діяльності. Виокремлено ряд пріоритетних напрямів державної політики щодо інформатизації освітньої галузі. Першочерговим завданням є створення глобальної комп'ютерної мережі освіти та науки. Висвітлено шляхи якісного й ефективного використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальних закладах різного рівня.Рассмотрена проблема информатизации образования в целом и учебных заведений в частности. Акцентировано внимание на проблемах, возникающих в процессе информатизации образования. Отмечено, что интегрированные корпоративные системы содержат ряд основных модулей, которые соединяются между собой. Работа таких интегрированных систем требует организации автоматизированных рабочих мест (АРМ): ректора, проректора, бухгалтеров, специалистов отделов, библиотеки и др. Доказано, что эти АРМ нужны и для организации работы внутренней вузовской сети, что является следующим шагом в процессах информатизации образования. Обращено внимание на комплекс других проблем, среди которых - отсутствие единого подхода в обосновании и формировании направлений применения информационно-компьютерных технологий для совершенствования системообразующих элементов образовательной деятельности. Выделен ряд приоритетных направлений государственной политики по информатизации образования. Первоочередной задачей является создание глобальной компьютерной сети образования и науки. Освещены пути качественного и эффективного использования информационно-коммуникационных технологий в учебных заведениях разного уровня.The problem of informatization of education in general and education in particular. Special attention is paid to the problems arising in the process of informatization of education. It is noted that the integrated enterprise systems contain a number of core modules that are connected to each other. It is noted that the work of such integrated systems requires the organization of workstations (AWS): Rector, Vice Rector, accountants, departments, libraries, etc. Proved that these workstations are needed for the organization of the internal university network, which is the next step in the process of informatization of education. Attention is given to a set of other problems, including - no single approach to study and integration for applications of information and computer technologies to improve the backbone elements of educational activities. Identified a number of priorities of the state policy on education informatization. The first priority is to create a global network of education and science. Highlight ways for effective and efficient use of information and communication technologies in schools of different levels.
  Повний текст PDF - 358.412 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гончаров В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гончаров В. І. Інформатизація управління розвитком освіти / В. І. Гончаров // Нова парадигма. - 2012. - Вип. 112. - С. 36-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nopa_2012_112_7.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського