Наукова періодика України | Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика | ||
Kurbanov I. Features of the Professional Image of the Specialist in the Modern World of Education / I. Kurbanov // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика. - 2018. - Вип. 2. - С. 45-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nivoo_2018_2_8 Розкрито сутність понять "професійна діяльність" та "імідж" учителя у зв'язку зі швидким розвитком впливу на освітнє середовище, шляхом всебічного впливу на тих, хто отримує освіту. З розвитком економічних і соціальних відносин у країні змінюються и вимоги до особистості вчителя. Спеціальність учитель - особлива. Учителі - це особистості, які завжди у полі зору, поруч з ними мають знаходитися батьки, учні, колеги. Таким чином, сучасний учитель повинен володіти такими якостями, як наявність позитивних очікувань у професійній діяльності, емоційна стійкість, здібність до особистісних змін, уміння бачити власні досягнення та професійні труднощі, планувати шляхи їх долання, створення індивідуального стилю. Це знайшло відображення в професійному іміджі для тих, хто бажає бути успішним у власній професійній педагогічній діяльності. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Kurbanov I. Features of the Professional Image of the Specialist in the Modern World of Education / I. Kurbanov // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика. - 2018. - Вип. 2. - С. 45-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nivoo_2018_2_8. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |