Наукова періодика України Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика


Щербань А. 
Наукові підходи до проблеми розвитку практичного інтелекту / А. Щербань // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика. - 2018. - Вип. 2. - С. 15-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nivoo_2018_2_4
Окреслено головні наукові підходи до проблеми діагностики практичного інтелекту особистості. Проаналізовано праці Л. Виготського, Д. Узнадзе, Х. Боген, К. Бюлера, О. Ліпмана, C. Шапіро, Е. Герке, Л. Сахарова, В. Тименко та інших видатних педагогів і психологів.
  Повний текст PDF - 245.684 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Щербань А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Щербань А. Наукові підходи до проблеми розвитку практичного інтелекту / А. Щербань // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика. - 2018. - Вип. 2. - С. 15-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nivoo_2018_2_4.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського