Наукова періодика України | Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика | ||
Щербань А. Наукові підходи до проблеми розвитку практичного інтелекту / А. Щербань // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика. - 2018. - Вип. 2. - С. 15-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nivoo_2018_2_4 Окреслено головні наукові підходи до проблеми діагностики практичного інтелекту особистості. Проаналізовано праці Л. Виготського, Д. Узнадзе, Х. Боген, К. Бюлера, О. Ліпмана, C. Шапіро, Е. Герке, Л. Сахарова, В. Тименко та інших видатних педагогів і психологів. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Щербань А. Наукові підходи до проблеми розвитку практичного інтелекту / А. Щербань // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика. - 2018. - Вип. 2. - С. 15-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nivoo_2018_2_4. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |