Наукова періодика України Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика


Нагнибіда М. 
Діагностика інтелектуальної обдарованості підлітків у зарубіжних дослідженнях / М. Нагнибіда // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика. - 2018. - Вип. 2. - С. 87-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nivoo_2018_2_13
Розглянуто проблему діагностики інтелектуальної обдарованості підлітків у зарубіжних дослідженнях. Наведено останні результати світових досліджень у галузі інтелектуальної обдарованості підлітків. Описано взаємозв'язок різних психологічних факторів з інтелектуальною обдарованістю. Проаналізовано закордонний досвід діагностики інтелектуальної обдарованості підлітків, а також наведено різні погляди на поняття обдарованості. Окреслено основоположні західні тенденції щодо протиставлення емоційного інтелекту інтелектуальній обдарованості особистості.
  Повний текст PDF - 252.939 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Нагнибіда М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Нагнибіда М. Діагностика інтелектуальної обдарованості підлітків у зарубіжних дослідженнях / М. Нагнибіда // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика. - 2018. - Вип. 2. - С. 87-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nivoo_2018_2_13.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Новогородська Марина Максимівна (психологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського