Наукова періодика України | Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика | ||
Нагнибіда М. Діагностика інтелектуальної обдарованості підлітків у зарубіжних дослідженнях / М. Нагнибіда // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика. - 2018. - Вип. 2. - С. 87-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nivoo_2018_2_13 Розглянуто проблему діагностики інтелектуальної обдарованості підлітків у зарубіжних дослідженнях. Наведено останні результати світових досліджень у галузі інтелектуальної обдарованості підлітків. Описано взаємозв'язок різних психологічних факторів з інтелектуальною обдарованістю. Проаналізовано закордонний досвід діагностики інтелектуальної обдарованості підлітків, а також наведено різні погляди на поняття обдарованості. Окреслено основоположні західні тенденції щодо протиставлення емоційного інтелекту інтелектуальній обдарованості особистості. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Нагнибіда М. Діагностика інтелектуальної обдарованості підлітків у зарубіжних дослідженнях / М. Нагнибіда // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика. - 2018. - Вип. 2. - С. 87-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nivoo_2018_2_13.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |