Наукова періодика України Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика


Постова К. 
Методологічні принципи дослідження діагностики інтелектуально обдарованих старшокласників, схильних до дослідної діяльності / К. Постова // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика. - 2018. - Вип. 1. - С. 100-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nivoo_2018_1_13
  Повний текст PDF - 303.865 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Постова К.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Постова К. Методологічні принципи дослідження діагностики інтелектуально обдарованих старшокласників, схильних до дослідної діяльності / К. Постова // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика. - 2018. - Вип. 1. - С. 100-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nivoo_2018_1_13.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Постова Катерина Григорівна (психологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського