Наукова періодика України | Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика | ||
Сокуренко О. Інтеграція змісту освіти як умова формування цілісної картини світу обдарованих учнів початкової середньої освіти / О. Сокуренко // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика. - 2017. - Вип. 1. - С. 61-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nivoo_2017_1_10 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Сокуренко О. Інтеграція змісту освіти як умова формування цілісної картини світу обдарованих учнів початкової середньої освіти / О. Сокуренко // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика. - 2017. - Вип. 1. - С. 61-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nivoo_2017_1_10.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |