Наукова періодика України Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика


Шульга Н. 
Когнітивно-інструментальний компонент моделі навчальної діяльності зі стохастики / Н. Шульга // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика. - 2016. - Вип. 1. - С. 53-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nivoo_2016_1_7
  Повний текст PDF - 473.811 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шульга Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шульга Н. Когнітивно-інструментальний компонент моделі навчальної діяльності зі стохастики / Н. Шульга // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика. - 2016. - Вип. 1. - С. 53-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nivoo_2016_1_7.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Шульга Микола Олександрович (1943–) (філософські науки)
  • Шульга Наталія Вікторівна (педагогічні науки)
  • Шульга Наталія Володимирівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського