Наукова періодика України | Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика | ||
Камишин B. Імперативи у встановленніпрохідного балу рівнів навчальних досягнень студентів / B. Камишин // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика. - 2013. - Вип. 2. - С. 49-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nivoo_2013_2_9 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Камишин B. Імперативи у встановленніпрохідного балу рівнів навчальних досягнень студентів / B. Камишин // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика. - 2013. - Вип. 2. - С. 49-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nivoo_2013_2_9. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |