Наукова періодика України | Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика | ||
Латиш Н. Активізація конструктивного мислення учнів молодших класів / Н. Латиш // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика. - 2013. - Вип. 1. - С. 249-255. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nivoo_2013_1_33 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Латиш Н. Активізація конструктивного мислення учнів молодших класів / Н. Латиш // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика. - 2013. - Вип. 1. - С. 249-255. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nivoo_2013_1_33.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |