Наукова періодика України Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика


Латиш Н. 
Активізація конструктивного мислення учнів молодших класів / Н. Латиш // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика. - 2013. - Вип. 1. - С. 249-255. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nivoo_2013_1_33
  Повний текст PDF - 272.253 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Латиш Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Латиш Н. Активізація конструктивного мислення учнів молодших класів / Н. Латиш // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика. - 2013. - Вип. 1. - С. 249-255. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nivoo_2013_1_33.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Латиш Наталія Михайлівна (1978–) (психологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського