Наукова періодика України | Наука й економіка | ||
Лагоцька Н. З. Результативність та ефективність маркетингу: сутність понять та підходи до вибору показників / Н. З. Лагоцька // Наука й економіка. - 2014. - Вип. 1. - С. 70-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nie_2014_1_13 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Лагоцька Н. З. Результативність та ефективність маркетингу: сутність понять та підходи до вибору показників / Н. З. Лагоцька // Наука й економіка. - 2014. - Вип. 1. - С. 70-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nie_2014_1_13.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |