Наукова періодика України | Наука й економіка | ||
Шульженко Г. М. Маркетингові аспекти управління прибутковістю банківського бізнесу / Г. М. Шульженко // Наука й економіка. - 2013. - Вип. 4(2). - С. 154-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nie_2013_2_4_25 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шульженко Г. М. Маркетингові аспекти управління прибутковістю банківського бізнесу / Г. М. Шульженко // Наука й економіка. - 2013. - Вип. 4(2). - С. 154-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nie_2013_2_4_25. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |