Наукова періодика України Наука й економіка


Шульженко Г. М. 
Маркетингові аспекти управління прибутковістю банківського бізнесу / Г. М. Шульженко // Наука й економіка. - 2013. - Вип. 4(2). - С. 154-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nie_2013_2_4_25
  Повний текст PDF - 370.613 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шульженко Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шульженко Г. М. Маркетингові аспекти управління прибутковістю банківського бізнесу / Г. М. Шульженко // Наука й економіка. - 2013. - Вип. 4(2). - С. 154-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nie_2013_2_4_25.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського