Наукова періодика України | Наука й економіка | ||
Мельник Ю. В. Формування комплексу маркетингу на світовому ринку творів мистецтва / Ю. В. Мельник // Наука й економіка. - 2013. - Вип. 4(1). - С. 130-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nie_2013_1_4_22 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мельник Ю. В. Формування комплексу маркетингу на світовому ринку творів мистецтва / Ю. В. Мельник // Наука й економіка. - 2013. - Вип. 4(1). - С. 130-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nie_2013_1_4_22.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |