Наукова періодика України | Наука і освіта | ||
Halian I. M. Methodological Bases of Distinguishing Types of Value-Sense Self-Regulation in Future Teachers / I. M. Halian // Наука і освіта. - 2017. - № 9. - С. 36-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2017_9_8 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Halian I. M. Methodological Bases of Distinguishing Types of Value-Sense Self-Regulation in Future Teachers / I. M. Halian // Наука і освіта. - 2017. - № 9. - С. 36-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2017_9_8. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |