Наукова періодика України Наука і освіта


Кременчуцька М. К. 
Гра як творча діяльність особистості / М. К. Кременчуцька // Наука і освіта. - 2015. - № 1. - С. 104-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2015_1_21
Розглянуто види, функції і можливості ігрової діяльності. Зазначено, що сучасне наукове поняття "ігрова культура" орієнтує дослідника на системний аналіз змін в ігровій діяльності, у співвідношенні традиційних і нових ігор, стихійних і спрямованих факторів розвитку гри, на свідоме використання і формування розвиваючого потенціалу гри. Виділено розвиваючі можливості гри і особливості їх реалізації в комп’ютерному просторі. Емпірично показано, що розвиток творчих елементів діяльності індивіда за допомогою використання ігрових комп’ютерних методів і прийомів є ефективним не тільки на етапі, коли ігрова діяльність є провідною, але і в інші періоди розвитку індивіда.Рассмотрены виды, функции и возможности игровой деятельности. Констатировано, что игра позволяет искусственным способом сохранять и развивать способности, данные природой, но невостребованные в реальной жизни индивида. Был проведен анализ эффективности игровых технологий в развитии визуального мышления студентов. С этой целью были выделены две группы молодых людей (контрольная и экспериментальная), которые состояли из студентов-программистов II курса Одесского национального университета имени И. И. Мечникова. В результате проведенных исследований были зафиксированы изменения в развитии творческого начала студентов-программистов: в экспериментальной группе значительно увеличилось количество студентов с высокими показателями визуального мышления – в процентном соотношении это составило половину от предыдущих показателей входящего тестирования. Данные исследования подтвердили гипотезу о том, что развитие творческих элементов деятельности индивида с помощью использования игровых методов и приемов является эффективным не только на этапе, когда игровая деятельность является ведущей, а и в другие периоды развития индивида.The article presents the types, functions and opportunities of play activity. Games are interesting for people of any age and give opportunities for people’s learning, development and self-improvement. Games allow people to keep and de-velop abilities given by nature and not required in their real life. We have reviewed the efficiency of game technologies in students’ visual thinking development. For that purpose 2 groups (control and experimental) of young people were formed, each of them involving second-year students-programmers.
  Повний текст PDF - 254.157 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кременчуцька М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кременчуцька М. К. Гра як творча діяльність особистості / М. К. Кременчуцька // Наука і освіта. - 2015. - № 1. - С. 104-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2015_1_21.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського