Наукова періодика України Наука і освіта


Іваненко А. С. 
Стан роботи з підготовки розумово відсталих учнів до майбутнього сімейного життя в практиці допоміжної школи та в сім'ї / А. С. Іваненко // Наука і освіта. - 2014. - № 6. - С. 56-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_6_13
На основі результатів комплексного дослідження (анкетування практичних психологів, контент-аналіз навчальних програм, календарно-тематичних планів) досліджено стан роботи з підготовки розумово відсталих учнів до майбутнього сімейного життя в контексті діяльності допоміжної школи та сімейного виховання. Проаналізовано та охарактеризовано основні види роботи психологічних служб допоміжних шкіл-інтернатів: психо-діагностична робота, консультаційна та корекційно-відновлювальна робота, психологічна просвіта, морально-етична, правова, фізіологічно-гігієнічна та господарсько-економічна подготовка дітей в масштабі країни. Виокремлено досягнення та недоліки сучасного стану роботи в досліджуваних аспектах. Констатовано недостатність проведення корекційно-виховних можливостей навчальних закладів та сім’ї у комплексному вирішенні проблеми підготовки дітей з вадами розумового розвитку до сімейного життя.На основании результатов комплексного исследования (анкетирование практических психологов, контент-анализ учебных программ, календарно-тематических планов) исследовано состояние работы по подготовке умственно отсталых учащихся к будущей семейной жизни в контексте деятельности вспомогательной школы и семейного воспитания. Проанализированы и охарактеризованы основные виды деятельности психологических служб вспомогательных школ-интернатов: психо-диагностическая работа, консультационная и коррекционно-восстановительная работа, психологическое просвещение, морально-этическая, правовая, физиологически-гигиеническая и хозяйственно-экономическая подготовка детей в масштабе страны. Названы достижения и недостатки современного состояния работы в исследуемых сферах. Констатирована недостаточность использования коррекционно-воспитательных возможностей учебных заведений и семьи в комплексном решении проблемы подготовки детей с недостатками умственного развития в семейной жизни.The article analyses the results of the study of the status of work on the preparation of the mentally retarted students for future family life in the practice of special school and in a family. We have analyzed the work done by practical psychologists, teachers and educators of special schools, as well as parents of mentally retarted children in the preparation of future family men.
  Повний текст PDF - 416.458 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Іваненко А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Іваненко А. С. Стан роботи з підготовки розумово відсталих учнів до майбутнього сімейного життя в практиці допоміжної школи та в сім'ї / А. С. Іваненко // Наука і освіта. - 2014. - № 6. - С. 56-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_6_13.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського